Pútavý design a efektívny vývoj rozhodujú o úspechu kurzu

Podiel e-learningového vzdelávania vo svete naberá  neuveriteľný  vývoj – nasadenie e-learningu v ostatných troch rokoch stúplo podľa odhadov  o vyše  180% percent (Richard E. Mayer, Multimedia learning, Cambridge University Press, USA, 2009). Tento trend je  dôkazom toho, že e-learning je vysoko efektívna vzdelávacia ,,zbraň“ a nie krátkodobý módny trend.  Spomínaný vývoj je nakoniec aj nepopierateľným  dôkazom spokojnosti študentov aj vzdelávateľov, ktorí poskytujú dobré referencie ostatným a sami sa k tejto forme vzdelávania vracajú.

Samozrejme,  dobrý e-learningový projekt musí byť pripravený profesionálne a tento fakt je zároveň výzvou pre všetkých – ak chcete vzdelávať efektívne elektronicky, je potrebné pochopiť, že e-learningom dnes nemôžu byť jednoduché textové dokumenty a zopár obrázkov, ale pútavé multimediálne a interaktívne filmy s jasnou vzdelávacou štruktúrou a osvedčenými pedagogickými  postupmi.

Po analýze vašich vzdelávacích potrieb a zhrnutí základných výukových podkladov sa teda v procese nazývanom e-learning  development pristupuje k zostrojeniu osnov vzdelávacích jednotiek, modulov a celého projektu (storyboarding). V tejto  fáze  sa navrhuje okrem iného aj graficky konzistentný a užívateľsky intuitívny vzhľad výukových jednotiek. Žiadne zbytočné prvky, žiadny gýčovitý či chaotický vzhľad, ale moderné a ľahko pochopiteľné ovládacie rozhranie už napohľad zaujme študentov a interaktívne ich vtiahne do deja.  A to je to, o čo ide.

Samozrejme, grafický vzhľad  a pedagogicky vhodný storyboarding musí  ísť ruka v ruke s efektívnym vývojom všetkých prvkov a multimédií, za ktorý platíte. V tejto oblasti sme naozaj dobrí – disponujeme najmodernejším vývojovým softvérom, technológiami  a skúsenosťami z prípravy elektronických vzdelávacích projektov. A preto – humorne povedané – počet vývojových hodín vám vo výsledku nebude pripomínať číslo vašich topánok v dvojkovej sústave, ale reálny efektívny proces. Za vaše peniaze dostanete skrátka profesionalitu.